Mažosios Pėdutės prekių vertinimo sistema
Kaip prekės yra vertinamos Mažosios Pėdutės platformoje?
Sparčiai augant prekių skaičiui mūsų platformoje, ieškojome būdų, kaip sukurti sistemą, kuri padėtų įsitvirtinti naujiems kūrėjams, tačiau tuo pačiu leistų seniau prekiaujantiems kūrėjams išlikti konkurencingiems. Šiuo tikslu sukūrėme išmanųjį algoritmą MB, kuris pagal tam tikrus kriterijus (pvz. vidutinis prekės įvertinimas, konversijos rodiklis ir pan.) bei prekės savybes (pvz. prekės aprašymas, pavadinimas, nuotraukų skaičius) įvertina kiekvieną prekę ir jai priskiria individualų reitingą. Kuo daugiau (ir svarbesnių) reitingo taškų turi prekė, tuo jos reitingas aukštesnis ir tuo didesniam pirkėjų skaičiui prekė bus parodoma. Maksimalus galimas prekės reitingas — 100. Svarbu paminėti, jog naujoji prekių reitingavimo sistema pilnai automatizuota, tad nepalieka galimybės bandyti dirbtinai keisti ar didinti prekės reitigų ir užtikrina, jog platformos veikimas būtų visapusiškai objektyvus visiems kūrėjams. Tikimės, jog naujasis algoritmas padės naujiems kūrėjams įsitvirtinti mūsų platformoje, o seniau prekiaujantiems kūrėjams leis išlikti konkurencingiems.
Prekės pavadinimas yra viena svarbiausių prekės savybių, kuri pirmiausiai priverčia pirkėjus atkreipti dėmėsį į Jūsų prekę, na ir galiausiai ją įsigyti. Rekomenduojame, jog prekės pavadinimas būtų sudarytas iš ne mažiau kaip 50 simbolių. Pakankamai ilgas bei informatyvus prekės pavadinimas padės Jūsų prekei būti įvertintai aukščiau ne tik Mažosios Pėdutės platformoje, bet ir tokiose paieškos sistemose kaip Google. Prekės pavadinimas turėtų turėti raktažodžius kurių pirkėjas galėtų ieškoti, tiek paieškos sistemos kaip Google ar Mažosios Pėdutės.
Ne mažiau svarbus faktorius, leidžiantis pirkėjui apsispręsti, pirkti Jūsų prekę ar ne, yra prekės aprašymas. Gerai parengti prekių aprašymai kuria pasitikėjimą elektronine parduotuve bei padeda sėkmingai auginti pardavimų skaičių. Išsamus, tvarkingas bei informatyvus prekės aprašymas leidžia pirkėjui geriau suprasti, kokia tai prekė, o taip pat atskleidžia pagrindines jos savybes bei privalumus. Rekomenduojame, jog prekės aprašymas mūsų platformoje būtų sudarytas bent iš 250 simbolių, turėtų raktažodžius, kuriais naudodamasis paieškos sistemose pirkėjas galėtų lengviau surasti Jūsų prekę.
Perkant internetu, svarbiausia – prekės išvaizda. Iš tiesų, tyrimai rodo, kad 93 proc. pirkėjų internetu mano, kad jų apsisprendimui pirkti lemiamą įtaką padarė būtent vaizdinis prekės pristatymas. Kokybiškos, aiškiai matomos nuotraukos suteikia Jūsų prekėms daugiau patikimumo bei vertės potencialių pirkėjų akyse. Rekomenduojame, kad mūsų platformoje įkeltumėte bent po 3 kiekvienos prekės nuotraukas iš visų pusių, priekio, šono, galo... Rekomenduojame aukštos kokybės nuotraukas, kurios parodo prekę visu vaizdu bei turi kuo mažiau dėmesį nukreipiančių kitų objektų nuotraukos fone. Atminkite, jog kiekvienoje nuotraukoje svarbiausias dalykas - Jūsų prekė!
Kitų pirkėjų atsiliepimai yra puikus informacijos šaltinis, padedantis pirkėjui apsispręsti – pirkti konkrečią prekę ar susilaikyti. 5 žvaigždučių įvertinimas bei geras atsiliepimas iš kitų pirkėjų yra puikus ženklas dvejojantiems, jog ši prekė yra būtent ta, kurios jie nori. Kuo aukštesnius įvertinimus ar kuo daugiau atsiliepimų turi Jūsų prekė, tuo didesnį reitingo taškų skaičių ji gauna mūsų platformoje.
Nors pirkėjai ir supranta, jog mūsų platformoje siūlomos prekės yra rankų darbo, daugeliu atvejų netgi gaminamos pagal užsakymą, įprastai pirkėjai yra įpratę prekes gauti ne vėliau kaip per 10 dienų nuo užsakymo pateikimo. Suprantame, jog užsakymo įvykdymo trukmė kiekvienai prekei yra individuali ir dažnai priklauso nuo daugelio dalykų, tačiau turėtumėme stengtis užsakymus parengti ir pristatyti kiek įmanoma greičiau. Greitas arba lėtas pristatymas, atitinkamai turi įtakos jūsų prekės įvertinimui.
Prekės konversijos rodiklis – tai prekės pardavimų skaičiaus santykis su prekės peržiūrų skaičiumi. Kitaip tariant, tai procentas klientų, kurie peržiūrėję Jūsų prekę galiausiai nusprendė ją įsigyti. Kuo dažniau prekės peržiūra baigiasi sėkmingu užsakymu, tuo didesnis prekės konversijos rodiklis. Tai vienas svarbiausių ir didžiausią svorį turinčių kriterijų, naudojamų apskaičiuojant galutinį prekės reitingą. Žemiau (puslapio apačioje) pateikėme keletą būdų, kurie gali padėti pagerinti prekės konversijos rodiklį.
Yra dar bent keletas kitų kriterijų, kurie lemia galutinį prekės reitingo apskaičiavimą mūsų platformoje. Nors likusių kriterijų atskleisti negalime, galime užtikrinti, jog pilnai įvykdę viršuje esamus, pakankamai greitai galite tikėtis gerų rezultatų.
Prekės konversijos rodiklis – tai prekės pardavimų skaičiaus santykis su prekės peržiūrų skaičiumi. Žemiau pateikėme keletą būdų, kurie gali padėti pagerinti prekės konversijos rodiklį.