Kas yra MB prekių vertinimo sistema?

Sparčiai augant prekių skaičiui mūsų platformoje, ieškojome būdų, kaip sukurti sistemą, kuri padėtų įsitvirtinti naujiems kūrėjams, tačiau tuo pačiu leistų seniau prekiaujantiems kūrėjams išlikti konkurencingiems. Šiuo tikslu sukūrėme išmanųjį algoritmą MB, kuris pagal tam tikrus kriterijus (pvz. vidutinis prekės įvertinimas, konversijos rodiklis ir pan.) bei prekės savybes (pvz. prekės aprašymas, pavadinimas, nuotraukų skaičius) įvertina kiekvieną prekę ir jai priskiria individualų reitingą. Kuo daugiau (ir svarbesnių) reitingo taškų turi prekė, tuo jos reitingas aukštesnis ir tuo didesniam pirkėjų skaičiui prekė bus parodoma. Maksimalus galimas prekės reitingas — 100. Svarbu paminėti, jog naujoji prekių reitingavimo sistema pilnai automatizuota, tad nepalieka galimybės bandyti dirbtinai keisti ar didinti prekės reitigų ir užtikrina, jog platformos veikimas būtų visapusiškai objektyvus visiems kūrėjams. Tikimės, jog naujasis algoritmas padės naujiems kūrėjams įsitvirtinti mūsų platformoje, o seniau prekiaujantiems kūrėjams leis išlikti konkurencingiems.


Ką galite padaryti, kad Jūsų prekės turėtų didesnį įvertinimą?

Kaip galite pagerinti savo prekės konversijos rodiklį?

Prekės konversijos rodiklis – tai prekės pardavimų skaičiaus santykis su prekės peržiūrų skaičiumi. Žemiau pateikėme keletą būdų, kurie gali padėti pagerinti prekės konversijos rodiklį.

  1. 1.Prekės pavadinimas- tinkamai parinktas prekės pavadinimas – tai turėtų būti išsamus, įsimintinas, sudarytas iš ne mažiau kaip 50 simbolių, prekės aprašymas, savyje turintis svarbiausius raktažodžius, padedančius surasti prekę naudojantis įvairiomis paieškos sistemomis. Prekės pavadinimas yra viena svarbiausių prekės savybių, kuri pirmiausiai priverčia pirkėjus atkreipti dėmesį į Jūsų prekę.
  2. 2.Pirkėjų atsiliepimai/įvertinimas- greitas ir laiku įvykdomas pristatymas, aiškiai aprašyta, kokybiška prekė dažniausiai sulaukia puikių pirkėjų įvertinimų. Kuo geresnis prekės įvertinimas, tuo labiau tikėtina, jog prekė atrodys patraukli ir kitiems potencialiems pirkėjams.
  3. 3.Aiškus ir informatyvus prekės aprašymas- tai turėtų būti išsamus prekės aprašymas, atsakantis į visus galimus pirkėjo klausimus apie prekę. Mažiausiai 250 simbolių tekstas, apibūdinantis, kas tai per prekė, iš kokios medžiagos ar medžiagų pagaminta, aprašantis, kaip ją prižiūrėti, bei nurodantis galimus dydžio, spalvos pasirinkimus, kurie galėtų būti svarbūs pirkėjui.
  4. 4. Kokybiškos nuotraukos- turėtumėte stengtis patalpinti mažiausiai 3 aukštos kokybės kiekvienos prekės nuotraukas iš visų pusių, pageidautina baltame fone, be jokių kitų pašalinių objektų nuotraukos fone. Juk prekiaudami internetu, Jūs pirmiausiai parduodate nuotraukas - klientai prekes renkasi pagal tai, ką mato!
  5. 5. Pristatymas- prekės išsiuntimas per 5 darbo dienas ar greičiau taip pat turėtų padėti pritraukti daugiau pirkėjų ir pagerinti Jūsų prekės konversijos rodiklį.
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė. Plačiau apie tai, skaitykite "Slapukų Politika"
Jūsų naršyklės versija pasenusi !
Dėl to svetainė gali veikti nekorektiškai. Atnaujinkite naršyklę Atnaujinti×